Administratieve Dienstverlening

Onze administratieve diensten zijn ontworpen om jouw bedrijf efficiënt en georganiseerd te houden. Wij zorgen ervoor dat jouw financiële administratie altijd up-to-date en nauwkeurig is. Of je nu een start-up bent of een gevestigd bedrijf, wij passen onze diensten aan jouw specifieke behoeften aan. Met onze moderne online administratiesoftware heb je altijd en overal toegang tot jouw gegevens, zodat je volledige controle en inzicht hebt in jouw bedrijfsfinanciën.

Administratieve ondersteuning tegen gunstige tarieven

 Als administratiekantoor hebben wij veel ervaring in de ondersteuning van met name MKB-bedrijven. De ervaring leert inmiddels dat onze flexibele werkhouding en gunstige tarieven zeer worden gewaardeerd. Ook als het vaste personeel een helpende hand kan gebruiken en een administratieve achterstand moet worden weggewerkt, kun je op ons rekenen! We bekijken dan ook meteen hoe we de administratie zo kunnen organiseren dat een dergelijke situatie zich in de toekomst niet meer voordoet.

Begeleiding boekhouding

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Als het je ambitie is om de boekhouding helemaal zelf uit te voeren, begeleiden wij je daar graag bij. Het begint met het organiseren van de administratie: nota’s, facturen, bankafschriften en ga zo maar door. De gegevens van deze documenten moeten worden verwerkt in een boekhoudkundig programma. Allemaal niet zo ingewikkeld, je moet het gewoon een paar keer gedaan hebben. Als je wilt blijven wij de regie houden!

De volgende werkzaamheden regelen wij voor je:

  • opzetten en verwerken van de personeels-, salaris-, of financiële administratie
  • debiteuren- en crediteurenadministratie
  • de omzetbelastingaangifte
  • het samenstellen van een ondernemersplan
  • periodieke rapportages
  • liquiditeitsprognoses
  • begrotingen
  • de jaarrekening
  • communicatie met bankinstellingen, belastingdienst enzovoorts

Neem contact op

Voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.

 Prinses Irenelaan 20, 3708EL Zeist

Sylvia@makymybizniz.nl

Waarom kiezen voor Make My Bizniz?

Deskundigheid en ervaring:

Met jarenlange ervaring in de sector bieden wij professionele en betrouwbare dienstverlening aan al onze klanten.

Persoonlijke benadering:

Wij nemen de tijd om jouw specifieke situatie te begrijpen en bieden op maat gemaakte oplossingen die passen bij jouw behoeften.

Flexibele en betaalbare tarieven:

Onze diensten zijn flexibel en bieden wij tegen concurrerende tarieven. Zo betaal je nooit meer dan nodig is.